Vrienden RGK…!

Vriend(in) worden van het Reusels Gemengd Koor..!

Beste lezer(es),

Zoals u weet zijn binnen veel verenigingen de Vrienden de pijlers waarop een vereniging kan steunen en dat geldt ook voor het Reusels Gemengd Koor. Onze Vrienden vormen samen een trouwe achterban. Zij geven het koor een financiële bijdrage, maar het zijn ook mensen die het koor gewoon in allerlei activiteiten een warm hart toedragen en voor ons een enorme steun in de rug zijn. De meeste Vrienden en Sponsoren zijn familie, kennissen en relaties van onze koorleden.

U kunt ook ‘Vriend of vriendin’ worden van het Reusels Gemengd Koor! Daar zijn wij erg blij mee! Dit kunt U doen door uw gift over te maken op onze bankrekening NL66 RABO 014.34.80.782  t.n.v. het Reusels Gemengd Koor o.v.v. ‘Vriend of vriendin’ en uw eigen (e-mail) adresZo kunnen wij u ook onze Nieuwsbrief toesturen zodat u altijd op de hoogte blijft van onze activiteiten en de concerten die door ons worden gegeven.

U kunt uiteraard uw gift ook afgeven bij een van onze leden.

Onze hartelijke dank!!

HET BESTUUR.