Geachte adverteerders,
(Aan bedrijven in Reusel en omgeving)

Deze pagina is bedoeld voor onze zeer gewaardeerde adverteerders..! Mede dankzij onze adverteerders zijn de meeste van onze concerten nog gratis toegankelijk. De kosten voor organisatie van een concert worden weliswaar alsmaar hoger en soms ontkomen we er tóch niet aan om entree te moeten vragen. We willen dit echter zoveel als mogelijk voorkomen en onze concerten gratis toegankelijk houden voor iedereen. Ook dus voor mensen met een “smalle beurs”! Ons motto daarbij is “Het “Reusels Gemengd Koor” voor iedereen..!!”
Uw advertentie, naar eigen keuze en formaat, plaatsen wij in onze concertboekjes en daarnaast ook nog voor tenminste 1 jaar lang op de website van het “Reusels Gemengd Koor” (reuselsgemengdkoor.nl) onder de rubriek: ‘Adverteerders’.

Als U erover denkt het RGK op de bovenstaande wijze financieel te willen ondersteunen, informeer dan vrijblijvend naar de mogelijkheden..!
Neem contact op via ons e-mailadres: reuselsgemengdkoor@gmail.com .

Wij zien Uw opdrachten graag tegemoet..!

HET BESTUUR.

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *